ZzzzzZZZZzzzzzzz

Tösen var knölig i natt, var gnällig och ville inte sova, hon somnade dock om tillslut efter vi gett henne mat. Hon vaknade vid halv sju och gick upp med sin far och käkade frukost. Hör och häpnad är frukostaptiten tillbaka på tösen. Jag löser av fadern efter en timme, som går och lägger sig igen, och försöker underhålla en småkinkig liten tös som inte är nöjd med ngt. Tillslut tar jag till barnteve och hon blir tyst. Hon tittar en stund tills hon blir jättetrött och håller på att somna. Jag bär henne till våran säng och lägger ner henne och hon somnar. Jag lägger mig brevid, klockan är nu halv nio. Vi vaknar, maken och jag, av att tösen ligger och småsnackar mellan oss. Maken tittar på klockan och utbrister; Hon är halv tolv!
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0