Det känns OK

Fick sova hela natten om man bortser att tösen var pratglad mellan 02-03 på natten, det var inte jag. Magen krånglade inte så hipp hurra för det.

Idag har i matväg sakta men säkert ätit mer och BARA druckit en kopp kaffe. Vågar mig inte riktigt på drycken än men om jag ska vara ärlig har jag inte varit sugen. Annars känner jag mig i god form. Denna maghistoria såg visst till att jag gicke ner två kilo, tänk vad mkt skita väger he he he.... Nu kan jag glädjeligen stoltsera med att säga att jag gått ner 20 kilo sedan tösen kom, och då gick jag upp 12. Meeeeeen de här sista äts väl upp igen inom snar framtid.

Undrar egentligen vad min maghistoria kom ifrån, ingen annan här hemma har blivit drabbad. Kan det vara mim magen protest mot den ökande kaffedosen? Men tycker då att jag borde fått sura uppstötningar också. Hmmm blir man så här av magsår eller magkatarr? Måste nog ta mig tid att Google lite kanske eller borde jag gå på hälsokontroll? Detta har drabbat mig två gånger nämligen men första var inte alls lika uttömmande om man uttrycker sig så. Ska tänka på saken, kanske rådfråga ngn först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0