Strålande helgväder

Vilket fantastiskt väder det har variti helgen och några dagar innan det förvisso. Jag har passat på att njutit utomhus när det passat med tösen., det är tur att hon har sin långa förmiddagslur.
 
           
 
Och imorse fick jag sovmorgon, vilket lyx, inte för att att Agnes tyckte att det var en bra idé att sova längre än 06:00 utan för att maken tog hand om henne. Han körde även nattblöjsbytet. Det bästa med sovmorgonen var att bli serverad kaffe på säng och ligga och lyssna på när mina två älsklingar åt frukost.
 
           
 
Helgen har förutom soldyrkan bestått av fotosession med Agnes (återkommer om dessa bilder då det gäller tackkort och vill inte avslöja ngt än), nedsågning av en björk på gården (nu ska det planteras äppelträd istället) och natuligtvis Mellotittande. Ver inte om jag ska gå igång med det här med Mello, jag kan säga som så att jag gillar inte det vinnande bidraget, tycker att han skriker så mkt i låten. Kort och gått, mellanakten med Carola och Främling var bäst!
 
           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0