Dykning!

Idag har det varit babysim och dykning för tösen stod på schemat idag. Maken var med och filmade det hela , så ett filmklipp återkommer jag med. Hon skötte sig galant och trivs verkligen i vattnet, dykningen gick bra. Ett litet vattendjur är hon allt, kul till sommaren då vi kan plaska varje solig och varm dag.
 
Har äntligen hittat en sak som tösen fått av mig, om vi ser till utseendet, nämligen ögonfärgen. Alltid nått, när alla säger att hon är maken upp i dagen!
 
        
 
Fick även ett paket idag med saker som jag beställt från Lekmer. Det blev två nya boddies och en vårjacka till tösen och väggdekaler som ska upp i hennes blivande rum.
 
        
 
Appropå tösens rum så har jag börjat kika på olika inredningssaker och hittat en matta som jag bla vill ha med fick ett big no no från maken pga priset. Meeen den är så fin.....
 
         
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0