Jag äter när jag vill!

Tösen fortsätter att vägra bli matad och plockar i sig några få bitar av annat som hon anser duga. Banan går bra men vem kan leva på det? Vatten dricker hon som tur är men får hon i sig tillräckligt är frågan. Idag vägrade hon till och med att ta D-dropparna, gick inte att få in skeden i munnen - inte bra men vad ska man göra? Som pricken över i:et är tösen lös i magen, två dagar nu. Varenda blöja man byter är en bajsblöja, härligt! Så nu är frågan var denna diarré kommer ifrån. Är det magsjuka? Ngt hon ätit? Eller är det tänder på G? Har ju läst och hört mig för att  de kan bli lösa i magen när det är dags för tänder. Till saken hör att hon även inte är ngn solstråle, mkt gnäll och inget är bra. Också Jättekul! Kan hon kanske ha ont i tandköttet? Kanske ngn där ute i cyberspace har några tips och ideér vad det kan vara eller vad jag kan göra för att det ska bli bra igen. Tack på förhand!
 
         Bild: Agnes äter lite när hon har lust...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0