Vig

 
Först och främst en liten yttring av gårdagens melodifestival; mellanakten får min röst det andra var inte bra alls...
 
Annars har helgen sett ut som sådan att maken har legat sjuk så jag och Agnes har fått roat oss så gott vi kunnat. Vi har bla flytt huset och bacillerna och gått riktiga långpromenader både lördag och söndag, sedan blir det ju lite tävigt. Vi är ju med varandra hela tiden jag och tösen och det har märkts att hon saknat att leka och vara med sin pappa. Hon har skinit upp som en solstråle när han visat sig och blivit besviken när han inte vill gosa eller leka. Detta har inneburit att hon tröttnat lite på sin mor och stundtals varit lite kinkig. Jag kan ju inte vara rolig jämt. Nya tag nästa vecka, en frisk sådan får man hoppas. Tänkte nog ta mig till öppna förskolan i Stora Tuna imorgon, där vankas det sång och rytmik nämligen.
 
Undrar om jag kan bli så här vig om jag börjar stretcha lite mer?
 
           
 
Assar övervakar så allt går rätt till i gymet, det kan ju tänkas att man får vara med.
 
           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0