Mello - delfinal 1

Jaha, så var det igång igen, Mellospektaklet. Jag gillart! Årets första delfinal var långt ifrån bra, så jag hoppas på en bättre omgång nästa lördag. Blir fascinerad varje år över vilka bidrag som utses till de 32 bästa, för jag anser ju att det borde ha funnits några bättre i den enorma skara av bidrag som skickas in. Men jag är ju inte Christer Björkman, melodifestivalernas toppman, så jag kanske inte vet vad jag talar om....
 
Jag måste även uttrycka mig om att Petra Mede själv ska hålla i ESC, gillart inte. Borde det inte vara ngn mer? Och fanns det verkligen ingen annan? Meeen jag kanske blir övertygad om att detta var ett bra beslut.....
.
Frossade för övrig nästan i mig en 300 grams chipspåse igår, jag kunde bara inte sluta äta. Frosseri eller snarare hetsätning blir det när det kommer till chips, det är ju så gott. Men kanske inte 300 gram senare....
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0