Full fart hela dagen

 Agnes slog upp sina blå strax innan 06:00 och efter den matningen vill hon bara inte somna om utan det är lika bra att gå upp. Agnes brukar då leka nöjt i sitt gym medans jag sitter i soffan och gäspar och dricker kaffe. Efter frukost brukar hon somna i en sisådär 30 minuter, då passar en annan på att piffa till sig.
 
Idag åkte vu till Mockfjärd och hälsade på, lillkusinen Alva har kommit på besök nämligen. Jag och Agnes kom dit vid 10 och möttes av ett gäng pyjamasnissar. Vissa tar det visst lungt eller kanske har barn som gillar att sova på morgonen. Kusinerna bekantade sig med varandra och jag kunde snicksnacka med syrran.
 
         
 
Efter lunch begav Agnes och jag oss till storstaden igen, för babysimning. Idag fick Agnes träna på att flyta på rygg och simma på rygg, samt ligga i simring. Hon älskar verkligen detta och plaskar förstjust i 30 minuter, så jag måste bara anmäla henne till steg 2 också.
 
Efter allt detta blev hon vansinnigt trött och sov som en stock ett bra tag efteråt.
 
Dagens Agnesmat vid middagen blev potatis-och palsternackspuré, lite grimarser men hon gapar efter mer. Det slank även ner lite smörgåsrån samt en majskrok till efterrätt.
 
        
 
Innan läggdags hanns det även med lite bokläsning med pappa, på köksbordet av alla ställen.
 
        
 
Nu sussar hon sött och föräldrarna surfar på sina datorer samt kollar teve.
 
Makens sjukstatus: Feberfri!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilka sötisar !!! Kramizzz anki

2013-02-12 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0