Då var helgen slut!

Ett snabbt inlägg från mobilen då vårat Internet inte har fungerat på hela helgen. Jisses vad man kan sakna en sådan sak.

Lördagen spenderades i Mfj. Bilder får komma senare. Vi fick snabbt avsluta besöket mitt i Mello, då tösen vägrade somna och var så övertrött så hon bara skrek. Naturligtvis somnade hon nästan direkt i bbilen hem.

Imorse hostade tösen så hon spydde, måste tilläggas att hon åt precis innan, hela jag, hon och min del av sängen blev kräkblöta, mysigt värre. Undrar hur länge denna hosta ska hålla i sig?

Jag har även kutat på kupolen för att hitta finkläder till tösen, även till mig faktiskt men jag blev utan. Måste dit igen för jag har inget att ta på mig på lördag då det är dop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0