<3

HAr en lite småsnorig dotter med hosta, inte kul men jag tycker att hon hanterar det bra. Hostan är nog värst då nappen åker ut när hon sover och då blir hon sur för det.
 
Igår var vi på öppna förskolan, kusin Alva följde med (med sin mamma såklart), Agnes tycker att den där sångstunden är allt bra kul, Alva såg ut att gilla den också. Efter ÖF umgicks kusinerna, först sovandes brevid varandra i barnvagnarna, sedan ätandes brevid varandra i soffan och avslutningsvis i babygymet. Kusinhäng i toppklass!
 
Idag startades dagen med att man fick en present, på alla hjärtans dag och allt. Jag fick hemma SPA.kit, lovley. Undrar bara när jag ska få tid att ligga med ett härligt skumbad utan att dottern pickar på min uppmärksamhet.... Sedan har vi promenerat och varit till makens jobb med vaniljhjärtan och Agnes gav sin pappa en blomma.
 
 
         Bild: Älsklings Agnes kom med blomma till mig på jobbet idag... <3
 
Imorgon är det fredag igen. Undrar vad man ska hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0