Ultraljud

Då har vi varit på ultraljud igen. Allt var bra med MiniMe och hon hade bra med fostervatten att plaska i. De beräknade även ut en födelsevikt, 3330g, denna stämmer med 10 procents marginal åt båda hållen sa barnmorskan. Vilka grejer det finns.
 
Nu är det bara att vänta och se om hon vill komma ut. Är hon inte ute till söndag är vi kallade till BB för en undersökning. Där kollar de henne samt hur min livmodertapp ser ut, om den är mogen, hmmmm, en gyn- undersökning alltså. Eventuellt bli man igångsatt, helst vill de att det ska komma igång själv men jag kommer få gå som längst till tisdag nästa vecka. Har det inte hänt ngt då sätter de igång mig.
 
Vi hoppas naturligtvis att hon kommer innan helgen, det vore inte så dumt om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0