Långsam dag

Ja, jag är fortfarande en tjockis för er som undrar.
 
Idag var det segt men fint väder dock. Pappsen kom över på en kopp kaffe på förmiddagen, trevligt med lite sällskap och ngn att prata med. Före lunch gick jag även ut i landet och tog upp en bunt morötter men det var nog den sista gången. Fick en enorm smärta ner i ljumsken, så nu har maken sagt att jag inte får göra det längre, att man inte kan hålla munnen stängd. Han har även förbjudit mig att klippa gräset, som annars hade varit en förträfflig syssla idag i det fina vädret.
 
Efter lunch spenderade jag några timmar i solstolen med en bok.Blir lite enformigt i längden då jag bara kan halvligga i samma ställning. Baken somnar lite lätt när man inte kan justera sittställning så vidare värst. Jag föredrar ju lite uteväder med sol än regn, så man ska väl inte klaga.
 
Fem dagar kvar nu, hoppas som sagt på tidigare, för det är allt bra segt å vänta....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0