Långa inlägg?

Nu när man är hemma såhär borde man ju egentligen kunna göra många spännande, roliga, långa inlägg etc men lusten finns verkligen inte. Det är inte kul alls att vänta på att den lilla ska komma ut. Man är lite otyplig och begränsad vad man kan göra och egentligen inte så kul att vara med för man blir så frustrerad. Gaaaahhh, nu önskar jag att det sätter igång snart. Brorsans fördelsedag (samt en av mina morbröders), då den närmar sig med stormsteg.
 
Idag fick jag kaffe på säng av älskade maken, han pysslar om mig han. Drack kaffe och läste bok i sängen ett tag. Läser för närvarande en bokserie av Katarina Janoush som handlar om en barnmorska. Det är ju revligt att man hinner förskjunka sig i en massa böcker i allfall.
 
Sedan har det blivit trädgårdfix, bortrensning av sommaren och in med hösten. Rensade bort och placerade om sommarblommor. Tänke köpa mig lite höstblommor men många av mina sommarblommor i krukor är så fina fortfarande så det får vänta, får väl bli lite ljung senare i höst. Hoppas att trädgårdstöket sätter lite fart på henne där inne...
 
Har vilat också, som sig bör, så alla blir nöjda och glada. Har även passat på att baka lite surdegsbröd. Och så har jag ju lagat mat förstås....
 
Nu blir det teve, väntar spänt på vad Gunilla i SHF ska visa för sidor i dagens avsnitt.
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0