Dagarna flyter på

 
 Livet som småbarnsfamilj flyter sakta men säkert på. Man försöker hitta en vardag som bestäms helt av en liten person. Än så länge finns det inga direkta tider då hon är vaken, sover eller äter mat, det varierar väldigt. Det enda som har varit lika sedan hon kom är att hon sover ett längre pass på förmiddagen sedan kan dagen se helt olika ut än så länge.
 
Jag har i allfall kommit ut på promenad nu i några dagar och igår fick jag med mig maken. Kors i taket, men han måste ha varit påverkad av det fina vädret. Det var väldigt trevligt och mysigt att han följde med.
 
             
                 
 
Igår var det även premiärbadning för lilltjejen, inga protester men inget direkt jubel heller (?!), hon såg mest fundersam ut vad vi pysslade med.
 
               
                
                      
              
 
Och så en avslutningsbild på mina två favoritälsklingar.
 
              
                
 
                
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0