Bra natt

Gårdagens eftermiddag var bättre, trots att dottern helst av allt skulle vilja vara hos mamma och tutta. Vi fick henne i allfall att sova ett längre pass på eftermiddagen så det kändes skönt. Dock har jag inte kommit ut i den friska luften än.
 
Natten var faktiskt riktigt bra. Matning vid 22:30, 01.00 och sedan vid 05:00. Efter 05 var hon lite kinkig och ville inte somna men nu tusan sussar hon sött i sin lilla dagbädd. Skönt att mamman fått sova några sammanhängande timmar i natt.
 
Hör och häpnad och kors i taket. Jag har tappat 7,4 kilo av mina 12 gravidkilo som jag gick upp. Så idag kom jag faktiskt i mina vanliga byxor (med lite maghäng över förstås). Hon suger musten ur mig dottern, på ett bra sättt måste poängteras.
 
Snart vankas det besök av mormor och morfar.
 
              
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0