Och hon växer

Inatt fick mamman två enorma kastspyor över sig, naturligtvis vid två olika tillfällen. Agnes lyckades även spy ner sig själv och mammas del av sängen. Men sur mjölk luktar väl härligt... Mellan spyningarna sov hon faktiskt riktigt bra och länge så det är jag glad över.
 
Idag har vi varit på BVC-besök. Jag matade Agnes innan vi åkte, tyckte jag men det blev hysteriskt hungerskrik i bilen till BVC. Det var bara att slänga fram maten i bilen på parkeringen när vi kom fram och mata lite till. Undersökningen gick fint, nu väger tösen 3390g och är 50,5 cm lång. Så mat verkar hon få i sig. Det som ororar mig är att hon verkar ha ärvt mitt behov av att snabbt få mat när man är hungrig, detta kryddat med lite envishet, Jisses, vi kommer ha att göra....
 
 
        
                
                 Idag har vi testat napp för första gången. Stor napp på liten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0