Hänger fritt

Fin fint väder idag, det gillades av både Agnes och mig. Vi tog tillfället i akt och tog oss en redig promenad på 70 minuter i det soliga vädret.
 
När man ska ut på promenad gäller det i nuläget att tajma in när Agnes sover och detta kommer efter matning. Då gäller det att vara snabb att fixa vagnen och stoppa ner tösen, snabbt själv på med kläder och ut. Sedan går det fint under själva promenaden då hon sover sött och mamman kan njuta av den friska luften och att röra på sig. Döm av min förvåning när jag kom tillbaka efter promenaden idag, tar av mig jackan och märker att jag inte stängt in det ena brösten i amningsbehån efter senaste matningen. Som sagt, man måste vara snabb när man ska ut och gå....

Kommentarer
Postat av: Tanklös

En gång öppnade jag dörren när det plingade på, med ena bröstet hängande ut från amningstoppne. YEAH! Jag skäms än.

2012-10-07 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0