Första snön

Igår kom den första snön, lovley säger jag bara. Jag och Agnes var ute och promenerade när ovädret kom in och jag kunde inte låta bli att le. Tänk att snö kan göra en så glad. Idag har det också kommit lite snö. Nu är det inga enorma mängder men det blev lite vitt i allfall. Känner att skidsäsongen närmar sig.
 
Sedan måste jag bara visa vårat senaste inköp till Agnes, en Babybjörn bärsele. Vi har testat lite kortare stunder för att hon ska vänja sig och idag somnade hon i den, det måste ju ändå vara ett gott betyg. Det är kanoners att få händerna fria så man kan göra saker även fast hon inte sover.
 
             

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst är det ljuvligt med det vita guldet som börjar lägga sig. Vi har fått lite mer nu här i norrland men det är långt kvar tills man är nöjd. :-) Men ser jättemycket fram mot att få ta fram skidorna ja med, snart hoppas jag!!! Kram

2012-10-27 @ 15:43:56
URL: http://igelstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0