BVC och tandläkare

Igår var det BVC besök igen. Denna gång skulle även farbror doktorn undersöka dottern. Doktorn hade ingen anmärkningar utan hon gick igenom hans test med bravur. Nu är hon även 57cm lång och väger 4,2 kg. Mammas mat är så god så hon växer så det knakar. Bra det!
 
Idag har jag varit hos tandläkaren på kontroll. Det var tre år sen sist så det var på tiden. Agnes fick följa med och maken fick åka från jobbet för att hålla koll på henne i väntrummet medans jag våndades i tandläkarstolen. Jag fick godkäntt och hade skött mina tänder väl, pust! Hatar att laga hål, nu kan jag pusta ut tills jag blir kallad nästa gång och det är om 1,5 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0