BVC besök nr 2

Då har vi varit på andra besöket hos barnmorskan. Kommer desverre inte ihåg vad hon heter =/, men hon har finkt påbrå, så mkt kommer jag ihåg. I alfall så såg allt bra ut med bebisen, hjärtat tickade på och den var väldigt livlig när barnmorskan skulle lyssna på hjärtljuden. Värdena på mig var bara bra. Vikten då? Jo ni, kära läsare, skrev in mig på 78 kilo och nu stod vågen på 84,7 kg. För den som inte vet så är jag i vecka 25.

Nu ska jag nog ta och gå sova och hoppas min förkylning är borta när jag vaknar......

Kommentarer
Postat av: Anki

Åhh så spännande!!! Kramizzz E-tuna

2012-05-28 @ 21:53:01
Postat av: Milla

Tänk så olika det kan vara, jag ska på mitt tredje nästa vecka... Skönt att allt såg bra ut.

2012-05-28 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0