Uppe med tuppen

Vi vaknade tidigt idag, maken och jag, i allfall tidigt om man ser till att det är helg. Strax efter 07:00 var jag uppe och satt på kaffe.

Efter frukost blev det lite städning för min del och fågelholksbyggning för makens del. Denna holk fick också bli med kamera, så han har koll om det är ngn som flyttar in och se hur det familjära fågellivet ser ut. Han har då ideér, maken min.

Varit ock kikat på Bo-mässa på rommetravet. Herregud vilken skitmässa, gå aldrig dit!

Det blev ett kort besök på kupan också för att kika på kommande inköp, det kommer bli dyrt det där...

Lite slapp på soffan och lite surdegsbakning innan middag hos grannarna. Nu blir det att gotta ner sig i soffan, om det nu är ngt på burken att se.


                                                             

Kommentarer
Postat av: Malta

Hett tips; Blocket!!!!

2012-03-21 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0