Mellofinal

Då har årets Mellofinal varit och rätt låt vann. Heja Loreen! Hoppas på en bra placering i eurovision. Har tänkt så det knakat på Loreens medverkan i Idol 2004, men jag kommer inte tusan ihåg henne. Man kan inte komma ihåg allt. Bra med finalen var att Ranelid kom sist och lite vitsigt att han fick en poäng av Bosnien Hertzegovina.

Nog om Mello och till min man istället, som har chockat mig denna vecka genom att motionera frivilligt. Han har suttit på våran motionscykel fyra gånger denna vecka och jag vet inte vad som flugit i honom, för normalt sett är han inte den i familjen som tränar utan det är jag. Till mig säger han att han inte vill vara ngn soffpotatis, hmmm var kom det ifrån nu helt plötsligt.....

Min träning går käpprätt åt skogen, bokstavligt talat, jag tränar knappt alls. Illa! Men har en sådan trötthet på kvällen så jag förmår mig inte att göra ngt alls förutom däcka i soffan. Får lov att hitta ett sätt att komma runt detta, men hur?

Söndag imorgon, då tar vi nya tag, förhoppningsvis finner vi ork till träning. Javisst ja, jag har ju gjort vårfint på trappen idag. Borta är ljungen och framme är vårblommorna, kanske att jag bjussar på ett kort imorogn på skapelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0