Bra film blir lite sömn

Shit pommes frites vad trött jag var närklockan ringde, men ska man nattsudda och se på fil får man skylla sig själv. Filmen Taken på fyran var för bra, så jag kunde inte gå och lägga mig fast ögonen sved av trötthet. Otroligt nog somnade jag inte. Se filmen, om ni inte gjort det. Funderar starkt på att visa den för mina ungdomar, en bra film för att diskutera kring trafficking.

Har, hör och häpnat, joggat i vårsolens sena timme idag. Flåsigt värre men ack så gött efteråt. Så skönt det var att spendera en stund i de sista solstålarna efter en dag inne på jobbet. Sprang eller joggade i snigelfart snarare till makens jobb, en sträcka på sisådär 6 km och fick sedan skjuts hem. Detta får nog bli mitt motto, träna direkt man kommer hemma så man inte hinner soffa till sig, kanske rent utav ska man ta träningen i Avesta för att maximera solljus behovet. Mmmmm kanske blir ngt för morgondagen.

Nu måste jag se hur halv åtta hos mig slutar och sedan är det familjen annorlunda. Elva barn som de har, vill jag inte ha. Bara så maken vet!

Vill passa på att tacka HK-Carina för kvällens middagsrecept (inte för jag tror hon läser min blogg men ändå)
Receptet är taget från en år 8´s Hk-lektion.

                                          Taken Poster  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0