Vilket pissväder

Gillar inte när det regnar, en skur är ok för det gynnar grödorna men ihållande regn är snudd på deprimerande. Det skulle behövas rensas ute i landet men vädret gör det omöjligt, jag ligger inte på alla fyra i en lervälling och rensar.

I brist på annat så åkte jag och tränade på förmiddagen. Det blev Crosstrainer och styrketräning. Hör och häpnad har jag i allafal tagit mitt förnuft till fånga och inte köra fria vikter som jag annars gör, körde nästan allt i maskiner fast jag inte riktigt gillar det.

Nu efter lunch och duschning vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Städade huset gjorde jag ju igår och bakade surdeg gjorde jag imorse. Kanske ska man baka ngt annat? Har ju ganska fullt i frysen med bakverk, men kan kanske hitta ngt att baka trots allt....

      
       Maken är nöjd över nybakt bröd till frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0