Regn

Trist väder med regn innebar idag lite shopp shopping på Kupolen bland alla andra festivalare. Camparna var överallt, förstår dom, lite tak över huvudet där man inte blir blöt och kan värma sig är guld värt. De hade i allfall ockuperat varenda eluttag för att kunna ladda sina mobiltelefoner, de satt till ochmed inne i affärerna där det fanns uttag. Viktigt att mobilen fungerar hela veckan...
 
Jag lyckades i allfall uträtta mina ärenden idag som var att köpa ansiktskräm och en olja för min tjocka mage, det blev även två par skor, jeansshorts och trosor.
 
Efter regn kommer det solsken brukar det heta men efter lunchätning med maken, jag lagade en smaskig spaghetti carbonara, började regnet ösa ner ännu mera. Suck! Vi passade på att åka en snabb sväng till stan, maken skulle hämta ut ett paket och jag hängde bara på. Kul att se allt folk överallt i annars en ganska så död stad. Blev lite shopping på Intersport innan vi åkte hem, en regnjacka för mig som jag inte kommer att kunna ha hela sommaren men den passar nu och framförallt kommer den passa bra i höst när jag ska gå raska promenader med barnvagnen.
 
Blev lite bättre väder framåt seneftermiddagen, så det blev lite rensning i landet. Den som har tråkigt någon dag är välkommen och göra en insats, ogräset växer fort. Denna vecka blir det bara förmiddagsrensning då vi ska festivala resten av dygnet. Men välkomna hit vettja!
 
           
           P&L 2011
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0