P&L Fredag

Trist väder denna fredag, att ha jeans och regnjacka på i juni för att inte frysa tycker jag inte är sommar. Kvällen avslutades med spöregn mitt under Kent´s spelning. Nice!
 
Nu lite sammanfattning!
 
Rebecca & Fiona: Detta förstod jag mig inte alls på men spelar man på stora scenen borde det ju vara bra. Nej, inget för mig, men jag kanske är för gammal.....
 
       
 
Di Leva: Många kastar glåpord mot Di Leva och tycker att han är passé men jag gillar honom. Han hör liksom till på en festival. Vet inte hur många gånger jag sett honom men många är det. Förra årets P&L spelning var en besvikelse men i år var han bra. Absolut bästa låten är Miraklet.
 
       
 
Billy Idol: Riktigt bra av 56-åringen. Känner inte igen alla låter men vad gör det. Ett komiskt inslag under spelningen var dock när han skulle framför en ny låt, så tog han fram en notställ med låttexten på. Det kan inte vara lätt jämt.
 
      
 
Kent: De leverar och klart bäst ikväll. Mitt i konserten börjar det spöregna men vad gör det, musiken värmer gott ändå.
 
      
 
Recention från MiniMe: Inget föll i smaken denna kväll, det bästa verkade vara när det var läggdags.
 
Nu laddar vi om för sista dagen och hoppas att Rhianna dyker upp....
 
     
 
 
 
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0