Tisdagsfrukost

Sol nu på morgonen så det gäller att ta vara på strålarna och gå ut och pyssla. Antar att det blir en vända till landet och sedan ska jag nog ta mig en liten tur till skogen för att kolla svamp. Dagen har startats med frukost såklart, så här såg den ut idag.
 
                
 
-Två kokta ägg
-Nybakt Grovt surdegsbröd med leverpastej och hemmaodlad gurka
-Smoothie gjord på banan, kiwi, svarta vinbär, en skvätt Tropicana apelsinjuice, naturell youghurt och några droppar honung.
 
Om ni undrar om kaffet så har jag druckit det också naturligtvis, det är det absolut första jag gör när jag klivit upp (efter morgonkissen förstås...).
 
Nu är jag redo att starta dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0