P&L Lördag

Då var årets P&L över, en liten summering i slutet av inlägget men först en recention på gårdagens konserter.
 
Sugarplum Fairy: Helt OK. Lite folk men då gick det ju bra att sitta ner och lyssna.
 
        
 
Hoffmestro: I Expressen fick dom en överkryssad geting, var vi på samma spelning? Jag gillade det och de fick igång publiken. JAg var glad och på gott humör när jag gick där ifrån, till skillnad från expressens recensent.
 
       
 
       
 
Rihanna: Vi var i god tid på plats i området närmast scen för att kunna se bra. Vänster ytter längst fram, en hett tips att stå på spelningar. Det blev en lång väntan, då den stora stjärnan var lite sen, närmare 45 minuter. Vilka diva-fasoner! Jag köper att man är sen när man har en egen konsert, då folk köpt biljetter bara för att se dig men inte på en festival. Inte konstigt att folk stod och buade innan hon änligen entrade scenen.  Och hur var spelningen då, mja jag hade faktiskt större förväntningar på henne och att jag skulle få en spektakulär avslutningsshow a la JayZ men icke. Hon sjöng inte så bra och mkt var förinspelat och publiken får hon inte riktigt igång. Det märks att hon är en sliten stjärna och mår hon verkligen så bra? Det som också förvånar mig är att hon inte har ett enda klädbyte medans dansarna har några stycken. Godkänt får 24-åringen men inte mer....
 
       
 
       
 
       
 
       
 
Recention från MiniMe: Hon gillade Hoffmaestro!
 
Summering av festivalen: Personligen tyckte jag att det var lite dåligt utbud av bra spelningar under hela veckan, ojämt fördelat under dagarna. Hoppas på ett bättre utbud nästa år och en bättre avslutningsartist. Bäst i år enligt mig var Kent, Hoffmaestro, Veronica Maggio och Den Svenska Björnstammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0