En MiniMe ivägen

Får väl rätta mig själv angående Zlatans lön, det verkar visst vara 120 miljoner, eller som de skrev i tidningen att han tjänar en normal svenska årslön per dag. Oj oj oj oj, jag har verkligen inte satsat på rätt yrke, för det räcker inte till med att man är hobbyodlare också,,,,, he he he he he.  Nej då, bra gjort Zlatan, du förtjänar det säkert.
 
Appropå hobbyodlingen så har vi börjat sälja färskpotatis och idag rullade det på rejält. Jag har lite svårigheter att ta upp potatis själv, det är själva börjningen för att plocka upp potatisen som är problemet, visst kan jag sätta mig ner på knä varje gång och plocka men det tar en sådan faslig tid att få upp potatisen då. MiniMe är ivägen så jag kör med de andra istället, står brevid och övervakar, så de sköter sig. Man får ju passa på....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0