Dubbelt MVC-besök

Startade denn torsdag med ett besök på MVC för koll av MIniMe och mig såklart. Allt var bara bra och jag får lägga till plus 1 kg på min vikt. Sakta men säkert ökar ja i vikt och att gå upp 1 kg på tre veckor kan jag ju faktiskt stå ut med. Än så länge är det inte tvåsiffrigt men det kommer ju inte gå att undvikas tiden ut. om två veckor ska vi dit igen...
 
När jag kommer hem så har svärfar skördat den första broccolin från landet. Superfina, i år har vi dem under duk, och de var supergoda. Gjorde en broccoligratäng till lunch och har fryst in resten. Det vankas mer skörd från broccoliplantorna under sommaren.
 
         
 
På eftermiddagen var det dags för ett besök på MVC igen, nu föräldragruppens sista träff. Mkt prat om ammning idag och perioden efter förlossningen när man kommer hem. Blir nog bra det där.
 
Åkte direkt från MVC till Må Bättre för lite Zumba. Hade världens sämsta sommarvikarie som instruktör. Så länge hon är där kommer jag inte gå på ett pass. Hon jobbade i vanliga fall i Ludvika, men hur vill man ha hennne där ens? Förstår ingenting....
 
Nu ska jag fixa lite bröd till maken, surdegsbröd alltså om ni trodde ngt annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0