Soffläge

Idag har jag legat i soffan hela dagen. Försökt vila bort min förkylning och min onda hals, vill ju så gärna åka skidor. HAr nyss tagit en dusch för att fräscha till mig och vips blev jag faktiskt lite piggare. Sedan måste jag tacka den person som kom på One Piece, helt underbar mysdress. Man är inte snygg men det gör inget, tycker den är fantastisk ändå.

Sedan en rejäl tumme ner till svenska herr handbollslaget och deras insats mot Polen. Herregud å tappa en elvamåls ledning. Var så arg så jag koka i soffan. Får nog inse att det inte blir någon medalj denna gången heller....

Nu ska jag fortsätta mysa i min hela mysdress och gosa ner mig i soffan, kanske somnar jag lite också, som pricken över i:et.


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0