Pommes pinnes

Och så var fredagen här, nice. Så välbehövlig som alltid. Har avverkat min skridskovecka så nu behöver jag inte tillbringa några fler timmar där på länge.

Har käkat mat hos grannen med chokladtårta som efterrätt och så har jag smackat i mig en påse pommes pinnes (är det ngn som äter sådana mer än jag? ). Nu hänger vi i soffan, maken och jag.

Förkylningsstatus: Börjar bli riktigt bra, endast en massa snytande kvar men fint ljust snor i stället för det gula. Har blivit söndersnuten under näsan, alldeles röd och så svider det en massa, så det blir på med ett lager idomin för att lindra det hela.


                                           
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0