Ishallen

Har spenderat mestadels av arbetsdagen i ishallen, där jag bla knytit skridskor till förbannelser men även fått beskåda elevers entusiasm när de åkt skridskor på alla sätt och vis. Ishallsdagen var kanske inte den bästa för förkylningen men jag överlever, det var faktiskt lite bättre imorse. Morgonnästäppan from hell har gett med sig för imorse kunde jag andas riktigt bra genom mina borrar.

Var lite nerkyld när jag kom hem men snälle maken gjorde en brasa som jag kunde sitta framför och värma mig vid. Han är snäll han, min man.

Imorgon slipper jag ishallen men gör ett kärt återbesök på fredag igen....


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0