Ingen vinter utan lite brasa

Det är inte minus trettio ute och snön ligger inte drivor i vårat landskap utan noll grader, ingen snö och blåsigt. En brasa är mysigt ändå.

          

Jag är inte bitter på vädret.....

Tog mig en löpvända idag, en halkig sådan, måste ha varit allt regn igår som fryst på under natten. Aja, tog mig fram i allfall, borde kanske skaffa mig broddar om vädret fortsätter vara såhär, att man får spinga i stället för att åka skidor. Hoppas för guds skull att det inte är sant.

Har softat i soffan i min One pice/ ziperall/ jumpsuit resten av dagen, kikat på tour de ski och en gammal film. Fick på mig vanliga kläder innan maken kom hem från jobbet, så han inte tror att jag slappat hela dagen. Började även med lite städning, nu ska tomtarna bort för denna gång. Får nog bli lite mer aktiv imorogn, men det är ju så skönt att vara ledig och bara göra det man vill; Träna, äta, sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0