Snygg med Lungpuls

Gick upp strax efter åtta imorse, bryggde kaffe och satt mig ner med en kopp och surfade runt på datorn för att se vad som hänt när jag sovit. Det mest uppmärksamma jag hittade var att personer i Gällevari hade strömlöst och -30 grader ute. Då får man hoppas att Gällevariborna har en kamin sm de kan elda i.

Efter frukost blev det att fördjupa sig i en skrift från Skolverket om Kunskapsbedömning i skolan som ska redovisas imorgon. Detta tog ända fram till lunch, jisses. Vilken tur att grannarna stod för lunchlagningen idag.

Maken fotograferade musfångar Selma idag. Leka med maten, det är roligt det.

                 

                  

På eftermiddagen tog jag mig en skidtur med min Lungpuls. Svårt att ens försöka vara snygg när det är kallt ute och man ska åka lite skidor.

         

Men apparaten var effektiv.

Imorgon är det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0