Sköna söndag

Appropå rubriken, kommer ni ihåg det programet?

Idag har det varit en fantastiskt solstrålande dag med någon minusgrad, Ångrar mig i grövsta att jag inte befann mig i Romme och åkte slalom, det hade varit fantastikt. Inte var jag till Bergebo heller för lite skidåkning heller. Skam, denna ljuvliga dag. Vad har jag då gjort? Jo, suttit efter en husvägg och läst en bok om Pedagogisk bedömning. Fick lov att ta vara på den vackra dagen på något sätt.

          

Lunch bjöd grannarna på, så det var toppen. Selma var också ute på äventyr idag (den enda av katterna som är ute som sagt), hon tog sig en tur på isen den lilla donnan.

          

Nu på kvällen var vi på bio, Mission Impossible 4. Bra film, se den och Micke Nyqvist gör en bra insats.

Imorgon är det måndag igen. Tjohooo...

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0