Bakdag

Blev visst en bakdag idag. Två sorters surdegsbröd och ett lass kanelbullar.

         

         

         

Har även varit iväg och köpt mig en Lungpuls, den ska testas imorogn i skidspåret. Gäller bara att klä på sig också.

Maken fick bestämma lunchen idag (ja, ibland får han välja mat och slippa produkter som råris och fullkornspasta som jag annars tvingar i honom). Han valde en av sina favoriträtter; stuvade makaroner med stekt falukorv. Ikväll bestämmer jag, då blir det kantarellsoppa med vitlöksbröd.

         
          Maken mer än nöjd åt lunchmaten.

Tog kort på Selma idag när hon tagit min plats i soffan. Hon tyckte jag var lite dryg, ville inte vara med och posa fint på kort.

         

         

Nu är det nedräkning inför Mello. Har lyssnat lite på bidragen men ingen som jag tycker är riktigt bra. Dom enda som har en riktig schlagerlåt ikväll är Afro-Dite, men ingen vinnarlåt. Men en andra chans kommer dom nog till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0