Vad gör man inte

Tösen har fått för sig att endast ta långa sovstunder ute i vagnen, inne i vagnen fungerar inte (jo en sisådär 40-60 minuter men inte mer sedan har jag en kinkig liten tös för hon är trött). Vad gör inte den ömma modern då, jo bylsar på henne och mig, trotsar snöyran och går ut med vagnen så hon somnar. Jag brukar ju gå promenad men nu har det två dagar inte varit plogat så bra, igår slet jag med vagnen i snön, idag valde jag att gå fram och tillbaka på en uppskottad gång på gården tills hon somnade. Lagomt när jag skottat färdigt och var på väg in kom plogbilen, typiskt, men  då hade jag ingen lust att gå ngn promenad. Jag gick in och Agnes stannade kvar ute på trappen och sussade sött ett tag till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0