Pappamatning

Tänk att en liten tjej kan göra det så svårt att hinna med att skriva några rader här varje dag. Nu är hon nöjd i sitt babygym så jag gör ett fösök (kvällstid verkar ju hopplöst så...).
 
En vecka kvar till julafton och jag har nu tänkt ut hur årets julbord a la Utendal 52 ska se ut, nu är det bara att inhandla maten. Massor ska det vara, så man blir riktigt jäst :-)
 
Igår testade vi för första gången med pappamatning. Jag har nu införskaffat mig en bröstpump så det var bara att pumpa på. Det funkade ju det med men inget jag kommer göra i onödan, för mkt jobb. Men kan ju vara bra ibland. Agnes såg mest förvånad ut över att få mat av pappa sedan var hon lite förbannad över att det gick så långsamt att få i sig maten. Lika glupsk som far sin....
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0