Bra jobbat handbollsherrar!

Startade dagen (efter kaffe och frukost såklart) med att förvälla kantareller som jag plockade igår. Oj, vad det kommer gulingar nu, massor. Får passa på att gå i skogen nu, lär väl inte bli ngt till hösten antar jag.
 
Blev en tur med gräsklipparen innan lunch och efter lunch blev det plockaning av röda vinbär och hallon. Sedan blev jag så trött att jag gick in och somnade på soffan en timme. Vaknade lagom för att förbereda middagen tills maken kom hem, Kvällen avslutades med att plocka potatis i påsar till helgens kommande försäljning, byloppisen som går av stapeln på lördag mellan 10-15. Lyssnade samtidigt på OS-handbollen, jisses vad spännande det var. Kanoners med en semifinal, de var dom värda.
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0