Ännu ett lov till ända

Dags att summera påsklovet. Jag har läst bok, sovit mycket, åkt slalom, haft magsjuka, umgåtts med mina syskon med familj, varit på ultraljud, målat utemöbler, städat i trädgården, shoppat lite, myst med maken och bara haft det bra (om man bortser från magsjukehistorien).

Känns hel OK att börja jobba igen, det enda negativa är att klockan ringer så förbaskat tidigt...

Idag har jag målat en omgång på mina nyrenoverade utemöbler.
 
       

Har även gett en av stolarna en ny stolsdyna, en i fårskinn. Stolen målade jag ju om för ett tag sedan. Blev fint i sovrummet.

       

LAgade köttgryta idag, smaskens. Den puttrade i sisådär 4 timmar och köttet blev magnifikt. Efter detta blev det 60-års fika hos en av grannarna. Vilken kakbuffé!

Till middag blev det pizza, för att spä på den onyttiga frosseriet i kakbuffén och för att det var sista dagen på lovet.

       
        Det fanns andra som också suktade efter lite pizza.

Nu ska jag se på Mästarnas Mästare. Heja Wislander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0