Idag

Idag har jag varit så arg så det pyste ur öronen. Bekymersrynkan blev djupare och detta kan inte vara bra för hjärtat.

Idag har jag även varit väldigt glad då jag hade några killar i år nio i bilen påväg till orienteringsskogen som sjöng med i låtarna på radion. Plötsligt utbrister en av dem; Är det inte bra att ha en alldeles egen kör i bilen.

Idag har jag även nära tappat bort två elever i skogen, de var borta väldigt väldigt länge. De kom tillbaka tillslut och utbrister; Vi har varit på älgsafari, vi har sett fyra älgar. Ja, en idrottslektion innehåller allt...

Idag har jag varit ute i skogen och plockat kantareller efter jobbet och hittade några av de gula gulden-

Idag har jag lagat detta till middag; älgfärsbiffar, hemmagjort potatismos, kokta morötter, smörstekta kantareller och mammas lingonsylt. Tänk er en middag av bara egna varor....

      
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0