Få läsare

Jag tittar på min läsarstatestik och ser att den dalar. Hmmm......

Idag glömde jag mobilen hemma (medvetet?), vilket skapade ett smärre kaos. tänk att man gjort sig så beroende av denna makapär. Fick ringa maken när jag kom till jobbet och be honom ha den med sig hela dagen, vara min sekreterare helt enkelt. Bla skulle ju bilverkstaden ringa idag. Maken fick ta emot några samtal, från verkstan, från föräldrar och även från kollegan Lars som glömt att jag talat om att jag inte hade min mobil med mig men han frågade snällt om maken mådde bra och tackade för svaret och la på. Appropå mobil, såg kollegan Lars till att jag fick låna hans frus mobil under förmiddagen då vi hade orienteringsprov för två nior och behövde kommunicera, från skogsmulle till en annan. Vi valde att räkna bort djungeltrumman idag, den hade inte varit snabb nog. Men dagen gick bra utan mobil också, och maken uppskattade säkert att svara på en massa skolfrågor.

Har hämtat ut bilen idag, lilla pärlan, för 4900 kr. Nu är den som ny igen, eller inte... 


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0