En gräsänklings tankar

Maken har dragit till Spanien med jobbet och kommer hem torsdag kväll. Ingen nöjesresa (vad han säger i allfall) utan de ska på dataföreläsningar eller vad det var, jag slutar oftast lyssna när det kommer till datorsnack för det är så tråkigt så därav att jag inte riktigt uppfattat vad de ska göra där. Detta leder till att jag blir gräsänkling och kan göra vad jag vill.

När jag kom hem från jobbet tog jag mig en eftermiddagslur, det var hundra år sedan det hände. Och nu på kvällen har jag varit på 75 minuters spinning, det var gott för själen att svettas lite.

Nu innebär även makens frånvaro lite änding i maten. Jag gillar tonfisk, keso och linser, inte han, så det ska jag passa på att äta. Nu ätar jag ju det ändå men nu behöver jag inte laga annan mat till honom (hmmm hur lät det där egentligen...), Sedan dominerar jag över tevedosan, ingen Mythbusters på flera dagar, YES!

Puss på dig älsklingen!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0