Är huvudet dumt...

... får kroppen lida eller i mitt fall brösten. Hade bestämt mig för att köra en joggingrunda direkt jobbet, hade med mig ombyte till jobbet. Men vad händer, jag glömmer byta om, utan jag sätter mig bara i bilen och kör mot joggingsspåret. Framme på plats upptäcker jag mitt öde, men för tusan tänkte jag, inte åker jag hem för att byta till en bättre sportbehå (ni som vet vad jag jobbar med förstår ju att jag redan var träningsklädd och bär alltid sportbehå men med lite mindre stöd än vad jag har när jag tränar). Men för f*n, på't bara.... Men aj vad det skumpade runt. Under min handbollstid har man ju varit med om lagkamrater som glömt sportbehån på bortamatcher och man fått löst det hela med att vira flera lager coatchtejp runt bysten, det fungerade det med liksom min lite slappare sportbehå idag. Lufsade runt i skogen likt en björn, det går verkligen inte fort i löpningen nu därför är det synd att kalla det löpning, men jag tog mig runt, trots mitt behåöde...

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0