Studiedagar

Höstlov för eleverna, studiedagar för mig. Började måndagen med att försova mig, suck. Tur att maken vaknade och väckte mig, och utvilad kände jag mig faktiskt när jag hoppade upp ur sängen och startade måndagen. Dagens studiedag har inneburit diskussioner om betyg och bedömning. Trött i huvudet som tusen när jag begav mig hemåt och tog mig en välbehövlig löptur för att rensa skallen när jag kom hem. Gick hyfsat bra med tanke på min nuvarande usla kondition. Måndagsmiddagen blev kycklinggryta med chili, till detta serverades råris.

Oj, höll på att glömma, maken mixtrar med teveapparter och nu så har det kommit upp en i björkrummet. 

       


Då undrar ni säkert om vi tagit bort den i vardagsrummet, nej då maken har fixat en till det rummet också...

Kommentarer
Postat av: erica

Verkligen bra! Snart är ni som Jesper Parnevik som var p åtv ikväll...Berg flyttar in...hade 20 tv-apparater i huset...

2011-11-02 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0