Måndagsstädning

Maken och jag måndagsstädar. Inte kul men behövligt. Till veckan ska en mäklare komma och värdera om huset, nu när bygget är klart (förutom tvättstugan förvisso). Man vill ju få en bra värdering så man kan placera de nya lånen klokt. För lån har vi kan jag lova...

Idag när jag åkte till jobbet och närmade mig Hedemora blev det toktjock dimma. Hastigheten anpassas lätt efter vädret, så borde det ju vara men man ska inte överdriva snigelfarten anser jag. En bil i morse tänkte nog inte på det dimmiga vädret utan hade en hög hastighet in i Hedemora (bara min gissning förvisso) och missat totalt att det dök upp en rondell, för den stod snällt parkerad i rondellens mitt och kom ingenstans....


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0