Lite shopping

Spenderat eftermiddagen på Kupolen. Strosat runt i affärer och shoppat lite. Ett bra tidsfördriv när man egentligen inte vill göra någonting.

Shopppade en vit klocka, när jag var in på Ur&penn för att byta batterier i en annan. Jag välkomnar den till min lilla klockfamilj, man kan inte få för mkt klockor.

              
               Den lilla vita högst upp till höger är ny klockfamiljemedlem.

Blev två tröjor och ett linne också, bra till hösten nu när det blir lite kyligare.

               

Letade även byxor, emn icke, jag är skapt på ett sådant sätt att byxor inte vill sitta bra på mig (om jag nu får dom över låren). Och det hjälper ju inte till att man förslappat sig rejält. Snacka om deprimerande!

Nu blir det soffan, teven och lördagsgodis (för att öka på förslappningen lite till).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0