Melodifestivalen 2012

Jag är en riktig schlagerfantast och följer detta alltid på teve, detta har jag gjort så länge jag kan minnas. Nu är bidragen inför nästa års festival släppta, även en del artister har gets till känna. Vad säger ni om Sean Banan, Björn Ranelid, THorsten Flinck, Chriter Sjögren och Lotta Engberg i en duett. Jisses säger jag bara! Sedan är det gamla rävar som kommer tillbaka. Kanske blir det en vinst för Danny i år?

Sedan måste jag kommentera programledarna. Helena Bergström, Sara Dawn Finer och Gina Dirwani, jag vet inte jag. Var detta verkligen det bästa SVT kunde komma på?

Återkommer om mer melloinlägg när det blir aktuellt.


                       
                        Gårdagens färdiggrädda surdegsbröd 
                        (Som snabbt blev uppätet av kollegorna idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0