John Hugo Malta

Idag har det varit barndop. Lille John Hugo Malta döptes in i den kristna världen. Inte för jag tror hans föräldrar är särskilt religösa med nu är han i allfall medlem i vår Svenska kyrka. Tillställningen bjöd på massor av sång (förstår inte varför varende förbenad psalm ska ha så höga toner att det är omöjligt för en normal människa att sjunga), massor av mat (lätt förtäring stod det på inbjudan, med det menade dom mat i massor...) och massor av härjande barn (sockerstinna och lekfulla blir det inget annat än väldigt hög ljudvolym). Nu njuter jag av min stilla och lugna tillvaro hemma medan maken snickrar på en mall till vårat kommande pepparkaksbygge.

          
           On the way

          
           Lite doping

          
           Posering

          
¨         Kyrkans julkrubba

          
           Efter maten kom fika

          
           Storebror Eddie firade också sin brors dopdag

           

           Dagens dopoutfit

Kommentarer
Postat av: Dopmamma

Hörru du, ibland kanske man bara kopierar en text och tycker att den är riktigt bra, utan att kanske reflektera över innebörden... =) Har detta aldrig hänt dig min käre vän?! =) Hur kan du då tro att vi inte är särskilt religiösa? Har det aldrig slagit dig genom åren att jag verkligen är en superseriöst religiös människa? ;-P Vi är i alla fall oerhört glada och tacksamma över att ni förärade oss med ert sällskap denna fantastiska (som jag tycker att det var) dopdag! Puss och kram

2011-11-29 @ 22:02:53
Postat av: Tina

Kära älskade vän, jag är oerhört tacksam över att vi får vara med att dela era stora stunder med er, trots vår osociala förmåga när det blir många barn och släktingar vi inte känner. Jag ska väl inte förvisso inte säga ngt om den kristna världen, jag valde ju att gifta mig i en kyrka =)..... Kram på dig

2011-11-30 @ 06:53:20
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: malin lindkvist

okej barba pappa tårtan såg jag men vad var den andra ? :D hehhe de såg så härliga och goda ut :D

2011-12-02 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0